środa, 9 maja 2012

One Direction

Tą notkę chciałabym poświęcić brytyjsko-irlandzkim boysbandzie, One Direction.
Mogę powedzieć, że lubię ich piosenkę What Makes You Beautiful.
Oto ona:
Piosenka One Thing też nie jest zła:
Albo I Wish:
Mimo to nie przepadam za tym zespołem. Wszystko co robią wydaje mi się sztuczne. Ta ich przyjaźn (nie przeczę, że się nie lubią) czy wygłupy. Wydaje mi się to ustawione. Denerwuję mnie szał na nich, bo to tylko chwilowa moda. Ale mam szacunek do tych chłopców, bo daleko zaszli.
Poznali się w X-Factorze. Harry, Louis, Liam, Zayn i Niall występowali solowo. Zaproponowano im połączenie się w zespół. I tak powstała nazwa wymyślona przez Harry'ego, One Direction. Teraz chłopcy są znani i uwielbiani na całym świecie.
A oto oni:
Harry Styles


Zayn Malik
 


Liam Payne



Louis Tomlinson


Niall Horan


Wspólne zdjęcia
Zayn - Niall - Harry

Harry - Liam

A tutaj wszyscy. Zayn - Liam - Harry - Niall - Louis.


A wy co o nich myślicie? Lubicie 1D? Którego najbardziej, a którego najmniej? 
Ja myślę, że najładniejszy jest Zayn potem (a może na równi) Liam, następnie Louis, odrobinę poźniej Niall, a na końcu Harry. Wiem, że on jest ulubieńcem większości fanek One Direction, ale mi się nie podoba.
Piszcie komentarze ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz